جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

امید آفرینی در جامعه  توطئه‌های دشمنان را خنثی می کند

طیبی بابیان اینکه سیاست های رسانه‌ای دشمن موجب ناامیدی برخی افراد درجامعه شده است،گفت:امید آفرینی درجامعه می‌تواند توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت الاسلام طیبی فر جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست بصیرتی بااساتید دانشگاه‌های زنجان بااشاره به شریعت و شرایط خاص آن، گفت: با توجه به نیاز جامعه نوع اداره‌ زندگی انسان‌ها در زمان های مختلف متفاوت می‌شود که به آن شریعه گفته می‌شود.
او با بیان اینکه شریعت منشور زندگی اداره انسانها است، افزود: پیامبر اکرم (ص) کاملترین منشور زندگی را برای انسان‌ها آورده است.
طیبی فر ادامه داد: حضرت مهدی (عج) پس از غیبت خود ۴ نفر از نواب خاص خود را به عنوان وکیل قرار داد و گفت: حجت است بر شما که پس از من از آن‌ها اطاعت کنید.

او با بیان اینکه موضوع سوم در دین و شریعت مخاطب است، گفت: مخاطب دین و شریعت انسان است و که با اراده خود رهبر انتخاب می‌کند و شریعت را به عنوان منشور زندگی می‌پذیرد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه انسان برای حرکت و گمراه نشدن نیاز به اطاعت و استقامت دارد، ادامه داد: زمانی که انسان دین و ولی فقیه را می‌پذیرد موظف به رعایت الزامات و اطاعت و همچنین استقامت و ولایت پذیری است.

طیبی فر بابیان اینکه گاهی افراد پس از ورود به اسلام الزامات را نمی‌پذیرند، گفت: کسانی که وارد دین اسلام می‌شوند باید الزامات و باید‌ها و نباید‌های آن را قبول کنند و تحت اطاعت منشور زندگی باشند.

اوبا اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، گفت: موضوع مهم تبیین که رهبر انقلاب (مدظله العالی) مطرح و تأکید کردند به علت وجود تبلیغات مسموم و جنگ فرهنگی است که توسط برخی افراد ناآگاه اتفاق افتاده است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه اکنون سیاست تبلیغی و رسانه‌ای دشمن موجب یأس و ناامیدی برخی افراد در جامعه شده است، افزود: امید آفرینی در جامعه می‌تواند توطئه‌های دشمن را از بین ببرد.

طیبی فر ادامه داد: دومین موضوعی که برای استمرار، استقرار و حاکمیت جبهه حق و الهی نیاز است بحث رهبری الهی و منشور اداره زندگی است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: منشور اداره زندگی در شریعت نبوی استمراری و در نبوت خاتمیت است.

او با بیان اینکه پروردگار متعال برای اداره کردن جامعه و انسان مهندسی الهی کرده است، گفت:برای هدایت انسان فردی از جنس خود انسان کسی که بهتر و بیشتر می‌داند و اهل گمراهی نیست انتخاب کرده و به تعبیری پروردگار نرم افزاری که برای هدایت انسان معرفی کرده است عصمت است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.